شماره 676گزیده مطالب

کنگره شهدا، جریان‌ساز نوع دوستی و همراهی یزدی‌هاست

گزیده مطالب شماره 676

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد محرومیت‌زدایی کنگره‌ی شهدای استان، کنگره شهدا را جریان‌ساز نوع دوستی و همراهی یزدی‌ها خواند. سردار «محمدصالح جوکار» درخصوص اهمیت برگزاری کنگره شهدا با رویکرد محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: اگر امروز بخواهیم از مقام شهیدان که به جامعه خود خدمت بزرگی کرده‌اند، تجلیل کنیم باید به سمت برگزاری کنگره و جشنواره‌ها سوق بیابیم و از این طریق، هدف و سیره آن‌ها را در پیش گرفته و در جامعه ترویج کنیم.

وی با اشاره به اهمیت الگوپذیری از زندگی شهدا برای فایق آمدن بر مشکلات کنونی جامعه تصریح کرد: بهترین موضوعی که می‌توانیم امروز در جامعه قلمداد کنیم، کمک‌های نوع‌دوستانه و حرکت‌هایی است که بنابه تعبیر مقام معظم انقلاب مواسات عنوان می‎‌شود. وی به نام‌گذاری مواسات به‌نام شهدا اشاره کرد و گفت: خوبی کردن با عنوان شهدا و تقدیم کمک‌های انسان‌دوستانه به افراد نیازمند، یقیناً شوق و شادی را در زندگی این افراد خصوصا فرزندان این خانواده‌ها می‌آفریند که ناشی از شهدا می‌دانند.

سردار جوکار با بیان این که همراهی‌ها و کمک‌های انسان‌دوستانه در قالب مواسات و کمک‌های مردمی مردم در این زمینه قابل تقدیر است، گفت: مردم یزد در این روزهای کرونایی در کنار همدیگر مانده و کمک‌های متعددی را به افراد کم‌بضاعت و ناتوان‌تر داشتند که این همراهی از افراد عام تا خیرین، اصناف و صاحبان سرمایه را شامل می‌شود. به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی کنگره 4000 شهید استان یزد، نماینده مردم یزد در پایان نوع دوستی و همراهی جمعی مردم را نماد ایثار و ایمان و انسان‌دوستی مردمان این دیار دانست و از اقدامات قابل توجه کنگره شهدا برای ایجاد این جریان تقدیر کرد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/Wuxm8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا