شماره 704گزیده مطالب

مردم بهترین مشاوران، همیاران و همکاران دولت هستند

گزیده مطالب شماره 704

استاندار یزد در سفر به شهرستان مروست: مردم بهترین مشاوران، همیاران و همکاران دولت هستند

استاندار یزد یکی از رسالت‌های دولت مردمی را، حضور در متن مردم دانست و گفت: مردم بهترین مشاوران، همیاران و همکاران دولت هستند و ما با حضور در شهرستان ها، به طور مستقیم و از زبان خود مردم مسائل و مشکلات موجود در شهرستان‌ها را می‌شنویم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در گفت و گو با خبرنگار صداوسیما، یکی از رسالت‌های دولت مردمی را، حضور در متن مردم دانست و اظهارداشت: مردم بهترین مشاوران، همیاران و همکاران دولت هستند و ما با حضور در شهرستان ها، به طور مستقیم و از زبان خود مردم مسائل و مشکلات موجود در شهرستان‌ها را می‌شنویم و با بازدید از پروژه‌های در حال اجرا، در جریان روند اجرای پروژه‌ها قرار می‌گیریم و برای حل موضوعات برنامه ریزی می‌کنیم.

وی با اشاره به انجام سفرهای شهرستانی، با حضورمعاونین استانداری و مدیران استان، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در همین صحنه و در میدان، مشکلات را حل کنیم و در صورت نیاز به پیگیری مسائل در استان، جلسه هماهنگی در سطح عالی و با حضور مسئولین شهرستان و مدیران استان در محل استانداری برگزار می‌گردد.

استاندار یزد با بیان اینکه گاهی اوقات یک مشکل بزرگ و به ظاهر پیچیده با یک تماس تلفنی حل می‌شود، تصریح کرد: به عنوان نمونه مسائل مربوط به پروژه کارخانه کربن فعال مروست که بیش از 10 سال مشمول مرور زمان شده است با برقراری یک تماس تلفنی و تنها در مدت 30 ثانیه حل شد یا جایگاه سی ان جی مروست که به دلیل برخی مشکلات قانونی در تامین نیرو تعطیل شده، با پیگیری موضوع در صحنه و برقراری یک تماس تلفنی حل شد.

دکتر فاطمی در ادامه به بازدید از پروژه نیمه‌تمام باند دوم جاده مروست_یزد و صدور دستورات لازم برای تسریع در عملیات اجرایی آن اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این محور مواصلاتی نقش قابل توجهی در کاهش تلفات جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌های توسعه‌ای منطقه خواهد داشت. وی بازدید از نیروگاه 3/1 مگاواتی مروست را دیگر برنامه‌ای سفر دانست و بیان کرد: در جریان این بازدید مقررشد طی هفته آینده و با برگزاری نشستی، وضعیت این نیروگاه که روند اجرایی آن متوقف شده است، تعیین تکلیف می‌شود.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/VjmqL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا