شماره 701گزیده مطالب

تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهوری

گزیده مطالب شماره 701

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در نشست خبری چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس از برگزاری سه هزار و 200 برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش «ایران»، سردار کارگر اظهار داشت: امسال در هفته دفاع مقدس مقرر شده تا از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور تجلیل کنیم که این مراسم سه‌شنبه سی‌ام شهریورماه در همه استان‌ها، شهرستان‌ها و تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج و پادگان‌ها برگزار خواهد شد. با کسب مجوز از فرماندهی معظم کل قوا، امسال این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در روز 30 شهریور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران و ارتباط تصویری با 31 استان کشور انجام می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت افزود: در هفته دفاع مقدس همچنین شاهد برگزاری 70 برنامه رونمایی از 451 عنوان کتاب، افتتاح نمایشگاه ملی «در لباس سربازی»، برگزاری بیش از 200 همایش، نثار گل و عطرافشانی بیش از 19 هزار گلزار شهدا و برگزاری 897 مراسم تکریم و تجلیل از خانواده شهدا ایثارگران و فعالین حوزه دفاع مقدس خواهیم بود. رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به فعالیت‌های هنری به مناسبت هفته دفاع گفت: رونمایی از اثر فاخر و ملی کتاب «پسر تفتان»، ضبط مراحل نهایی پوئم سمفونی «اروند»، مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی «فانوس»، مرحله استانی چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح»، مرحله استانی دومین جشنواره ملی تئاتر سنگر و تولید مستند فرزندان روح‌ا… و… در این هفته پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/Vpa2J

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا