شماره 697گزیده مطالب

بسیجیان جامعه پزشکی یزد زمینه آزادی پنج زندانی را فراهم کردند

گزیده مطالب شماره 697

رییس بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: همزمان با روز پزشک به همت پزشکان و اعضا، زمینه آزادی پنج زندانی جرایم غیرعمد مالی استان فراهم شد. سعید ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد زندانی سه نفر با همت پزشکان خیر و نوعدوست عضو تشکل و 2 نفر دیگر با همکاری رییس بیمارستان شهید صدوقی(ره) آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با تبریک روز پزشک و قدردانی از همراهی بسیجیان عضو و جامعه پزشکی ادامه داد: حضور جامعه هدف در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و خدمات به مردم و بیماران به خصوص در شرایط کنونی جزو اهداف و ماموریت اصلی است. این مسوول اظهار کرد: پزشکان و جامعه بسیجی زیرپوشش همواره در خط مقابله با کرونا، ماموریت‌های ملی، دینی و انقلابی خود را در خدمت به بیماران انجام می‌دهند و مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نمونه بارز نوعدوستی آنهاست.

ذاکری تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی استان در کنار سایر مردم و مسوولان فعالانه در بخش‌های مختلف درمان و امور فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال دارند و در این راستا همکاری سایر مسوولان و دستگاه‌های اجرایی یزد ضروری است. فعالیت بسیج جامعه پزشکی یزد در سال 1381 آغاز شد که با همکاری جامعه هدف، مردم و مسوولان فعالیت‌های گسترده خدمات‌رسانی به نیازمندان را ارایه می‌کند. هم‌اکنون 320 هزار نفر از یک میلیون و 200 هزار نفر مردم استان یزد عضو اقشار مختلف عضو بسیج هستند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/bw5Pu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا