شماره 776گزیده مطالب

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد در شهرستان اردکان

گزیده مطالب شماره 776

مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد به میزبانی شهرستان اردکان آغاز شد. به گزارش تابناک، به گفته رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شهرستان اردکان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از 1700 نفر در سایت ثبت‌نام کرده بودند که در مرحله شهرستانی به رقابت پرداختند و از بین این عزیزان 53 نفر از خواهران و 64 نفر از برادران طی دو روز در مرحله استانی باهم رقابت می‌کنند. وی افزود: راه‌یافتگان به مرحله استانی در 8 رشته آوایی شامل؛ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء و حفظ پنج جزء قرآن کریم باهم رقابت می‌کنند.

مشاور و نماینده فرماندار اردکان نیز در این برنامه ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت‌کنندگان در مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: حاملان قرآن کریم جزو گرامی‌ترین مردم هستند. حجت‌الاسلام مهدی شیری با اشاره به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم توسط ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم، تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که ما می‌توانیم این کتاب آسمانی را گرامی بداریم، برگزاری چنین محافل و اجرای مسابقات قرآن کریم است. وی در پایان از زحمات همه دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/3BrdZ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا