شماره 708گزیده مطالب

وداع با آرامش طوفانی و آشنایی غریب

گزیده مطالب شماره 708

محمدعلی محمدحسن شیرازی موسس و رئیس سابق هیات‌مدیره کانون صنفی معلمان یزد دعوت «ارجعی الی ربک» حضرت حق را لبیک گفت. مردی به لطافت نسیم که کلامش طوفان‌زا بود و مهاجری از سرزمین دفاع تفتیده خوزستان که مورد وثوق و اعتماد جامعه فرهنگی یزد و دارای صداقت، حق‌جویی و آرمان‌خواهی بود.

بیش از سه‌ دهه کوشید تا بر قامت آموزش و پرورش جامه عزت، کیفیت و عدالت بپوشاند و شان و معاش معلم را به جایگاه درخور برساند. در ره عشق خارهایی سخت و سنگ‌های درشت بر پایش خورد و فرو رفت ازجمله محرومیت از درس و کلاس، زندان و گاه زخم‌زبان عده‌ای، پاداش عشق‌ورزیش بود که ره صداقت، مردانگی، دانایی و حق معلم و دانش‌آموزطلبی و ماندن بر عهد دوران جهاد و آرمان‌های انقلاب تاوانی سخت و در کوچه عشق قدم زدن سرشکستن دارد. ای که در کوچه معشوقه ما می‌گذری/ برحذر باش که سر می‌شکند دیوارش

سرانجام این پیشکسوت فرهنگی از اقلیم دانایی و دانش با تنی دردمند و چشمی نگران ولی قامتی افراشته و دستی پاک چشم از جهان فروبست.

مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع) و هیات تحریریه هفته‌‌نامه آیینه یزد با قلبی مالامال از حزن، مصیبت وارده را به خانواده محترم داغدار، جامعه فرهنگیان استان و همراهانش در کانون صنفی فرهنگیان و تمام وابستگان فقید سعید محمدحسن شیرازی تسلیت و تعزیت می‌گویند. روحش شاد و با صالحان و کریمان همنشین و محشور باد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/Kouah

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا