شماره 763گزیده مطالب

علمداران حماسه در استان یزد تجلیل شدند

گزیده مطالب شماره 763

به مناسبت ولادت با سعادت قمربنی‌هاشم حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز ائمه‌جمعه استان یزد با حضور در منازل جانبازان از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند. به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین معنوی همه ساله با حضور ائمه‌جمعه مناطق مختلف و همراهی جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل جانبازان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد کاظم مدرسی امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در عیادت از چند جانباز انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تکریم ایثارگران و جانبازان گفت: قدردانی از رشادت‌های جامعه ایثارگری به خصوص خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و آزادگان یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است. مشابه این برنامه در تمامی شهرستان‌های استان یزد با حضور ائمه‌جمعه و همراهی مسئولان برگزار و از مقام علمداران حماسه در روز جانباز تجلیل صورت گرفت.

عبدالکریم لک مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: آیین تجلیل از علمداران حماسه در قالب یک طرح ملی همه ساله در روز جانباز در استان برگزار می‌شود که امسال با حضور ائمه‌جمعه و مسئولان در منزل حدود 70 جانباز برگزار شد. استان یزد با یک میلیون و 236 هزار نفر جمعیت حدود 10 هزار جانباز دارد و تعداد شهدای این استان حدود چهار هزار نفر و شمار آزادگان حدود 800نفر است.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/4b7ER

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا