شماره 677گزیده مطالب

صداوسیما با اصلاح‌طلبان شرم‌آور رفتار می‌کند

گزیده مطالب شماره 678

عارف با بیان اینکه بخشی از جریان اصولگرا جریان انحرافی نامیده شدند، تصریح کرد: متاسفانه هنوز تریبون‌های کل نظام در اختیار یک جریان خاص است، در 40 سال گذشته نگاه کنید بنده چند دقیقه در صداوسیما بودم؟ رفتار صداوسیما اظهر من الشمس است. به‌طور مثال در شب یلدا فردی را که احتمال کاندیداتوریش وجود دارد را به صداوسیما آوردند و حافظ‌خوانی کرد.

رفتار صدا و سیما با جریان اصلاح‌طلب شرم‌آور است این بازی با این شرایط قابل دوام نیست. چرا اصولگرایان به سازوکاری مانند شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نرسیدند، شورای سیاستگذاری یک الگوی موفق بود که در حال ادامه پیدا کردن است. راهبرد جناح راست متاسفانه مشارکت پایین در انتخابات پیش‌رو است و اگر این اتفاق بیفتد قطعا برنامه‌هایی را که غربی‌ها برای ما آماده کرده‌اند محقق می‌شود.

نظر دموکرات‌ها اجماع‌سازی علیه ایران است. امروز مهمترین دغدغه مردم معیشت است که در این راه فقط دولت مقصر نیست، مساله درونی و بیرونی در این موضوع دخیل هستند. اگرچه ناکارآمدی مساله مهمی است که بخشی از این ناکارآمدی در درون دولت است. آقای باهنر به‌عنوان یک چهره شاخص اصولگرا در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بود در انتخابات مجلس تکلیف بیش از 100 کرسی از پیش مشخص است.

اشکال مجلس دهم این بود که یک جریان سومی در آن شکل گرفت اما از عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم دفاع می‌کنم. به طور نمونه حذف اعدام برای موادمخدر از اقدامات موثری بود که در مجلس دهم و از سوی فراکسیون امید انجام شد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/ykqDH

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا