شماره 622گزیده مطالب

دولت به فکر استقلال از صدا و سیما باشد

گزیده مطالب شماره 622

سایت عصر ایران در یادداشتی، با اشاره به برنامه زنده وزیر ارتباطات در شبکه اینستاگرام و پاسخ‌های او به برخی شبهات و انتقادات نوشت: چندین هزار نفر هم در این «لایو» حضور پیدا کردند و به حرف‌های وزیر گوش دادند و نظرات خود را بیان کردند.

لایو جهرمی، می‌تواند مقدمه مهمی برای استقلال دولت از تلویزیون باشد. در بخشی از این یادداشت آمده است: «صدا و سیما رسماً به عنوان رسانه رسمی مخالفان دولت روحانی فعالیت می‌کند. همه آنهایی که روحانی و دولتش را دوست ندارند، راحت در شبکه‌های مختلف علیه روحانی حرف می‌زنند. اخبار رسمی، حرف‌های رئیس جمهور در هیأت دولت را آن‌گونه که خود دوست دارند، پخش می‌کنند. وقتی صدا و سیما این‌گونه رفتار می‌کند، چه احتیاجی است که برای حرف زدن مستقیم با مردم از تلویزیون استفاده کرد؟ دولت اجازه بدهد تلویزیون کار خود را کند و اعضای دولت هم کار خود را انجام دهند.»

نویسنده افزوده است: «گسترش اینترنت در ایران باعث شده است دیگر اخبار از انحصار صدا و سیما خارج شود و مردم براحتی در جریان اخبار دست اول و بدون اعمال نظر مدیران قرار گیرند. باید از این فرصت استفاده کرد و به مدیران تلویزیون نشان داد که راه‌های مختلفی برای رساندن نظرات مختلف به مردم وجود دارد.» عصر ایران به دیگر اعضای کابینه هم پیشنهاد داده تا از تجربه موفق آذری جهرمی در ارتباط‌گیری با مردم بهره ببرند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/bMRx6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا