دسته‌بندی نشدهشماره 627

درخواست سر و سامان دادن به آموزش و پرورش یزد – بخش سوم

در شماره 619 مورخ 24/7/98 آیینه یزد به شرح زیر سؤالاتی مطرح گردید:
«…مجوز واریز وجه کتاب و بسته آموزشی پیش‌دبستانی «2» برای هر نوآموز چهل هزار تومان به حساب تعیین شده (به‌نام اشخاص) که اخیراً پیام آن به آموزشگاه‌ها فرستاده شده از طرف چه نهاد و ارگانی تعیین گردیده و در ابتدا دستورالعمل فراخوان برای تنظیم کتاب و بسته‌های آموزشی مورد بحث و انتخاب مولفان آن و در معرض فروش گذاشتن جزوه‌ها از سوی کدام فرد یا مسئول و یا سازمانی صادر شده است؟…»

مدیرکل در جوابیه شماره 1/26028- 28/7/98 این‌گونه به پرسش‌ها پاسخ داده است:
«در مورد مجوز واگذاری و تفویض اختیار تهیه محتوای پیش‌دبستانی برای معاونت آموزش ابتدایی استان، این مورد از موارد تفویض اختیار وزارتی است و تهیه وسایل و امکانات از شرکت معرفی شده اختیاری است و اما استفاده از محتوای مورد تایید استان یا دفتر تالیف در پیش‌دبستانی‌ها الزامی است.»

متاسفانه در پاسخ مدیرکل اصل پرسش‌ها بدون جواب مانده است. ضمناً در پیام‌ها و بخشنامه‌هایی که در این مورد به آموزشگاه‌های یزد ارسال گردیده تا مدیران پیش‌دبستانی به ازای هر دانش‌آموز چهل هزار تومان به حساب افراد تعیین شده واریز نمایند که ارتباطی با حساب‌های آموزش و پرورش ندارد، به هیچ‌وجه به موضوع «اختیاری» اشاره نشده است. این هم نمونه‌ای دیگر از خلاف‌گویی‌ها و رفتارهای غیرقانونی مدیریت کل آموزش و پرورش یزد!! ادامه دارد…

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/3jOLa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا