شماره 618گزیده مطالب

جشن جمع‌آوری بخاری نفتی و مدارس خشت و گلی تا سه هفته آینده

گزیده مطالب شماره 618

ایرنا- معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با بررسی‌های انجام شده به مبلغی نجومی معادل 100 هزار میلیارد تومان برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی کشور نیاز است که همکاری خیرین را می‌طلبد. «داریوش ورناصری» در آیین معارفه مدیرکل جدید نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان یزد افزود: طرح‌های جدید فضاهای آموزشی حتما باید با مشارکت خیرین آغاز شود تا در جذب اعتبارات ملی با مشکل برخورد نکنیم. وی ادامه داد: طرح‌های جدید حتی با کمترین رقم سرمایه‌گذاری حتما باید به صورت خیری باشد تا آن‌ها را به مرحله اتمام برسانیم.

ورناصری گفت: دولت یازدهم و دوازدهم، اعتبارات بسیار خوبی را در بخش مدارس اختصاص داد و هرچند هنوز نیازمند فضاهای بیشتری هستیم ولی در سال گذشته تخصیص این بخش بیش از 110 درصد بود و در سال 98 هم اعتبارات بیش از سه برابر شد و علیرغم همه مشکلاتی که وجود داشت افزون بر 10 هزار کلاس درس تا هفته آینده به فضاهای آموزشی کشور اضافه خواهد شد. وی با بیان اینکه افزون بر 25 هزار کلاس درس در کشور از بخاری نفتی استفاده می‌کنند گفت: ظرف سه هفته آینده جشن جمع‌آوری بخاری نفتی و جشن جمع‌آوری مدارس خشت و گلی در مدارس کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افزون بر 60 کلاس درس در استان یزد در حال تخریب و بازسازی است تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تمام مدارس خشتی و گلی و بخاری نفتی از مدارس کشور جمع‌آوری می‌شود. وی ادامه داد: امسال 10 هزار کلاس درس در قالب یک‌هزار و 700 طرح به فضای آموزشی اضافه شده که بزودی بطور رسمی راه‌اندازی می‌شود.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/dpJDD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا