شماره 766گزیده مطالب

توزیع 250 بسته معیشتی توسط موسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم

گزیده مطالب شماره 766

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: 250 بسته معیشتی به همت و مدد «موسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم» تهیه شده است که در رزمایش کمک مومنانه بین مددجویان تحت حمایت شهرستان یزد آماده توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان در رزمایش کمک مومنانه که در مرکز نیکوکاری کوثر یزد برگزار شد با بیان اینکه خیران یزدی توجه ویژه‌ای به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این نهاد دارند و به شیوه‌های مختلف در ارائه خدمات به محرومین سهیم بوده‌اند گفت: 250 بسته معیشتی با همت و مدد «موسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم» تهیه شده است که در رزمایش کمک مومنانه در بین مددجویان تحت حمایت شهرستان یزد آماده توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی تهیه شده توسط «موسسه حضرت حضرت مجتبی حامیم» 250 میلیون تومان می‌باشد. مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه مردم شریف و نوعدوست یزدی نیز می‌توانند در این حرکت عظیم خداپسندانه شرکت کنند گفت: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت 998136777777‏6037 و یا شماره‌گیری کد دستوری #035*8877* با تلفن همراه به‌نام کمیته امداد یزد به نیازمندان برسانند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/vQl0Q

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا