شماره 690گزیده مطالب

تعداد کشته‌شدگان آبان98

گزیده مطالب شماره 690

آرمان ملی: نشست خبری دادستان اصفهان برگزار شد. علی اصفهانی در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، هفته قوه قضائیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای هفتم‌ تیر ماه و تبریک حضور غرورآفرین مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مشارکت در انتخابات توصیه شده بود و این توصیه بحق عملیات شد و مردم با حضور خود افتخار دیگری را برای نظام اسلامی به ثبت رساندند و بتوانیم با دوره جدید به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی بازگردیم و اعتماد عمومی مردم را به نظام حاکمیت برگردانیم.

دادستان اصفهان درخصوص حوادث آبان98 نیز ابراز داشت: متأسفانه اتفاقات نامناسبی در این ایام پیش آمد، معترضان واقعی اتوبوس آتش نمی‌زنند، بانک را خراب نمی‌کنند بلکه معاندان این کار را انجام می‌دهند و با این افراد به صورت ویژه برخورد شدند، برخی شهید تلقی شدند و برخی دیه دریافت کردند اما نمی‌توانیم آمار مرگ و میر را اعلام کنیم و چنانچه در سطح کشوری صلاح بدانند اعلام خواهیم کرد.

وی درخصوص آخرین وضعیت پرونده قاچاق سوخت در منطقه مهردشت ابراز داشت: این پرونده در مرحله رسیدگی است و به زودی به دادگاه ارسال خواهد شد. اصفهانی درخصوص تشکیل پرونده برای معاونان راه و شهرسازی سابق استان اصفهان ابراز داشت: این پرونده مربوط به پروژه گل نرگس است، بازپرس در حال بررسی است، برخی از افراد با وثیقه آزاد هستند و پرونده همچنان در مرحله تحقیقات است. وی در پاسخ به سوالی درخصوص آخرین وضعیت پرونده فردی که ادعا می‌کرد امام زمان است، گفت: این فرد با قرار بازداشت موقت دستگیر و به زندان منتقل شد، اختلالات روانی و سابقه بستری در بیمارستان مدرس را دارد اما در نهایت منتظر اعلام نتایج پزشکی قانونی هستیم تا حکم نهایی درخصوص این فرد صادر شود.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/xco0w

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا