شماره 677گزیده مطالب

از اعضای نیروهای مسلح امکانات ترور شهید فخری‌زاده را فراهم کرد

گزیده مطالب شماره 677

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) و ناگفته‌های ترور شهید فخری‌زاده سخن گفت و تأکید کرد: دشمنان به‌دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد.

به ‌گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده و هشدارهای قبلی وزارت اطلاعات درباره این اقدام گفت: وزارت اطلاعات فقط زمان ترور شهید فخری‌زاده را نمی‌دانست و باتوجه به این که این شهید جزو نیروهای مسلح بود و آن فردی که امکانات ترور را فراهم کرده بود هم از اعضای نیروهای مسلح بود و ما نمی‌توانیم در حوزه نیروهای مسلح کار اطلاعاتی انجام دهیم، از آنها خواستیم فردی را معرفی کنند تا روی قضیه کار کنیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه پیش از این که نیروهای مسلح نماینده‌ای معرفی کنند، شهید فخری‌زاده ترور شد. وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسأله برجام گفت: صنعت هسته‌ای ما صلح‌آمیز است و فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سلاح هسته‌ای را حرام اعلام کرده است، اما اگر جمهوری اسلامی ایران را به آن سمت هل بدهند دیگر تقصیر ایران نیست بلکه تقصیر آن‌هایی است که ایران را هل داده‌اند، گرچه در شرایط عادی جمهوری اسلامی ایران چنین نیت و برنامه‌ای ندارد. وی در ادامه با بیان اینکه ایران نیازی به بازگشت امریکا به برجام ندارد و منتظر او هم نیست، گفت: آنها در برابر کاهش تعهدات ایران در چارچوب برجام و آغاز غنی‌سازی 20 درصد هر کاری توانستند انجام دادند، اما نتیجه‌ای نگرفتند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/pynqp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا