شماره 677گزیده مطالب

انتقاد از قالیباف به تریبون مجلس رسید

گزیده مطالب شماره 677

به گزارش خانه ملت، محمود احمدی‌بیغش نماینده مردم شازند در نشست علنی روز (یکشنبه 26بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود درباره حاشیه‌های سفر قالیباف به روسیه گفت: اول اینکه جای تعجب دارد با وجود این همه مشاوران و دستیاران مدعی و تیم عریض و طویل تشریفاتی رییس مجلس، چرا یک سفر رسمی و معمولی نباید به درستی راهبری و مدیریت شود که اینهمه جنجال به پا کند. دوم ساده‌انگاری نسبت به کشور روسیه و آداب بسیار سخت و پیچیده رسمی در ساختار حاکمیت این کشور است که در قصور مسئولان سفارت ایران در روسیه و متاسفانه تیم غیرحرفه‌ای برنامه‌ریز مجلس مورد توجه قرار نگرفته و منجر به این حد از حرف و حدیث برای مجلس شده است.

وی بیان کرد: سوم اینکه آقای قالیباف محترم در کشور خودمان به دلیل مبتلا شدن به کرونا، رییس‌جمهور روحانی به جنابعالی برای تشکیل جلسه وقت نداد و نشست سران قوا را کنسل نمود، حال شما انتظار دارید پوتین که از حرفه‌‌ترین و مرموزترین سیاستمداران دنیا است، بدون اطمینان از سلامت کرونایی شما و هیات همراه، با جنابعالی ملاقات کند. آیا بهتر نیست در حجم، کمیت و کیفیت مشاوران، دستیاران و برنامه‌ریزان دفتر خودتان تجدیدنظر اساسی نموده و اندکی هم برای انتخاب، نمایندگان مجلس را به حساب بیاورید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: اما موضوع چهارم که به نظرم خسارت بزرگی برای حیثیت و اعتبار جمهوری اسلامی ایران آورد، هزینه شدن بی‌مورد مقام معظم رهبری و دست خط مبارک ایشان توسط جنابعالی و هیات همراه بود. اگر یک اتفاق مهم و رخداد تلخ را مقایسه کنیم با نامه حضرت امام(ره) به میخاییل گورباچف و عظمت، ابهت و اقتدار نمایندگان حضرت امام(ره) برای انتقال نامه به رهبر اتحاد جماهیر شوروی.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/rVTed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا