شماره 625گزیده مطالب

اصلاح‌طلبان با مردم همصدا شوند

گزیده مطالب شماره 625

حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، مسیر پیش‌روی این جریان سیاسی در انتخابات پیش‌رو را، تکیه بر مردم و نشان دادن آینده‌ای متفاوت دانست و گفت: اصلاح‌طلبان حتماً باید دنبال تغییر گفتار، رفتار و ساختار باشند و خودشان را روزآمد ‌کنند. همچنین روی مطالبات مردم کار ‌کنند تا بتوانند با مردم هم‌صدا شوند.

به گزارش ایسنا، موسوی لاری، انتخابات مجلس یازدهم را هم برای جریان اصلاح‌طلب و هم اصولگرا، انتخاباتی ویژه‌ توصیف کرد و گفت: هر دو جریان نسبت به حضور مردم دغدغه دارند، اما دغدغه اصلاح‌طلبان کاهش حضور مردم است، اما جریان رقیب خواهان مشارکت محدود است.
این فعال سیاسی، کار اصولگرایان در تهران را دشوارتر از دیگر شهرها برشمرد و تصریح کرد: مردم سرخوردگی پیدا کردند. مردم به اصلاح‌طلبان می‌گویند ما به دعوت شما به این دولت و این نمایندگان رأی دادیم. نمایندگانی که ما به سی نفرشان رأی دادیم چه کردند؟ دولتی که ما در شرایط دشوار به آن رأی دادیم چه کرد؟

او با بیان اینکه گذشت زمان جهت این گلایه مردم را عوض خواهد کرد، در پاسخ به این که آیا مردم برای حضور در انتخابات رغبتی نشان می‌دهند؟ گفت: تلقی من این است که مردم به این نتیجه می‌رسند که اگر دنبال تغییر در زندگیشان هستند باز هم باید به صندوق رأی مراجعه کنند. اگر به صندوق رأی مراجعه نکنند سر از ناکجا آباد در می‌آورند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/lqi99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا