شماره 757گزیده مطالب

آزادی 63 زندانی در یزد همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

گزیده مطالب شماره 757

به گزارش ایرنا رئیس کل دادگستری استان یزد در مراسمی که به همین مناسبت برپا شد گفت: آزادی این زندانیان در اجرای دستور رئیس قوه قضائیه و به برکت عمر 63 ساله حاج قاسم سلیمانی در زندان مرکزی یزد انجام شد. غلامعلی دهشیری افزود: محکومیت این زندانی‌ها بدهی‌های مالی و جرائم غیرعمد است که به همت خیران و جلب رضایت شکات، بخشیده شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: همچنین امروز یک خانم متهم به قتل عمد با پرداخت دیه توسط خیران و بخشش اولیای‌دم، از قصاص نجات یافت. سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود که به گواه بسیاری از فعالان اجتماعی و سیاسی این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

سردار سلیمانی از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود و با پایان یافتن جنگ در 1367، لشکر 41 ثارا… به فرماندهی سردار سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند. این سردار بزرگ سپاه اسلام نقش کلیدی در خاورمیانه به ویژه در ناآرامی‌های منطقه‌ای معروف به بیداری اسلامی (بهار عربی) ایفا کرد. سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در روز 13 دی‌ماه 1398 آسمانی شد و ارواح طیبه‌ شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/KENmi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا