شماره 660گزیده مطالب

چرا اینترنت شاد رایگان نشد؟

گزیده مطالب شماره 660

وزیر آموزش و پرورش درباره علت سرعت پایین نرم‌افزار شاد گفت: در حال جمع‌آوری ایرادات شاد و رفع آنها هستیم. محسن حاجی میرزایی درباره ایرادات وارد بر سامانه شاد و نارضایتی خانواده‌ها و والدین از کُندبودن شبکه شاد، گفت: این اشکال یا ناشی از ابزار مورد استفاده نرم‌افزار بوده یا مربوط به زیرساخت‌ها، اینترنت و پهنای باند است. وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سؤال که چرا همچنان هزینه حجم مصرفی اینترنت در سامانه شاد رایگان نشده است گفت: وزارت ارتباطات در این زمینه قول رایگان شدن حجم مصرفی اینترنت نرم‌افزار شاد را داده است و آموزش و پرورش تحقق این وعده را حتما پیگیری خواهد کرد.

«هفت هزار» دانش‌آموز کرمانشاهی به شبکه «شاد» دسترسی ندارند
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه، با بیان اینکه هم‌اکنون این نهاد از 14 هزار دانش‌آموز و حدود دو هزار دانشجو در استان حمایت می‌‌‌کند، تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از هفت هزار دانش‌آموز مددجوی کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند. به گزارش فارس کامیار جمشیدی، درخصوص جشن عاطفه‌های سال جاری و اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: شور عاطفه‌های امسال از 22 شهریور ماه آغاز شده و تا 11 مهر ماه ادامه خواهد داشت. وی افزود: براساس آخرین آمار در 10 روز ابتدایی شور عاطفه‌ها خیران نیک‌اندیش بیش از پنج میلیارد و 329 میلیون تومان به صورت نقد و غیرنقد به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

کامیار جمشیدی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت خوب خیران در شور عاطفه‌ها برای این دانش‌آموزان نیازمند تبلت یا گوشی تلفن همراه خریداری کنیم تا آنان نیز همانند سایر دانش‌آموزان به شبکه آموزشی شاد دسترسی پیدا کنند. جمشیدی همچنین در ادامه به ایجاد مرکز نیکوکاری«مداد رنگی» در استان اشاره و عنوان کرد: این مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در زمینه آموزشی و فرهنگی فعالیت می‌کند و برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند افتتاح خواهد شد. معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه مرکز نیکوکاری مداد رنگی استان کرمانشاه به زودی در دانشگاه سما شهر کرمانشاه آغاز به کار می‌کند، گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جاری خیران نیکوکار با پیوستن به طرح‌های مشارکتی این نهاد همچون شور عاطفه‌ها و مداد رنگی یاری‌رسان دانش‌آموزان بی‌بضاعت شوند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/2pkWA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا