شماره 786گزیده مطالب

پرده‌برداری از کم کاری شهرداری‌های گذشته یزد!

گزیده مطالب شماره 786

رئیس شورای اسلامی شهر یزد: به طور متوسط، هر خانواده یزدی دارای دو خودرو هستند. به گزارش افق یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد از ترافیک شهری به عنوان یکی از مهمترین مشکلات یزد یاد کرد و اظهار داشت: در سال‌های گذشته با وجود افزایش جمعیت و خودروها، سطح معابر جدید افزایش نیافته است.

عزیزا… سیفی افزود: به ازای هر خانوار یزدی دو خودرو وجود دارد که تردد خودرو‌ها را در سطح شهر افزایش داده است. همچنین فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی هم از زمان کرونا کاهش یافته است. رئیس شورای شهر درباره مشکل آسفالت یزد خاطرنشان ساخت: حجم آسفالت یزد نسبت به شهر‌های بزرگ و حتی کلانشهر‌ها بیشتر است. جاری شدن دو سیل در سال گذشته و همچنین بی‌توجهی شهرداری‌های دوره‌های گذشته سبب آسیب دیدن آسفالت شده است.

سیفی با اشاره به اختصاص 200 میلیارد تومان برای آسفالت معابر در سال جاری افزود: بیش از 850 مترمربع از سطح شهر آسفالت شده و بودجه‌ای نیز بدین‌منظور در سال آینده اختصاص می‌یابد تا این مشکل حل شود. او ادامه داد: همه معابر سطح شهر یزد آسفالت شده و بازسازی آن‌ها انجام می‌گیرد، اما مشکل کنونی در معابر خارج از حریم و محدوده شهر است که مردم بدون توجه به قانون در این مناطق اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند. سیفی تصریح کرد: اگر مردم این محدوده 50 درصد هزینه آسفالت را بدهند شهرداری هم 50 درصد را پرداخت می‌کند تا آسفالت انجام گیرد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/ZRcQH

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا