شماره 784گزیده مطالب

همایش یک هزار نفری دختران حاج قاسم در یزد برگزار شد

گزیده مطالب شماره 784

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، همایش یک هزار نفری دختران حاج قاسم در سالن دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد. به گزارش ایرنا، در این همایش که جمعی از دختران بسیجی یزد و مناطق مختلف استان حضور داشتند با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای جبهه مقاومت و شهدای غزه گرامی داشته شد.

در این مراسم یکی از پرستاران لبنان به عملیات اخیر رزمندگان فلسطینی در غزه با عنوان طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: راه عزت و اقتدار مردم فلسطین در تداوم مبارزه و مقاومت مقابل جنایت‌های بی‌حد و حصر غاصبان صهیونیستی است. «سلوی سلوم» با تاکید بر اینکه پیروزی از آن اسلام و جبهه مقاومت است افزود: رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه فروگذاری نکرده‌ است ولی باید بدانند که ما از مرگ نمی‌ترسیم بلکه با مرگ زندگی کرده و با شهادت حماسه می‌سازیم.

وی بیان کرد: در جریان عملیات طوفان‌الاقصی کشورها و رسانه‌های غربی به کمک رژیم صهیونیستی شتافتند و دموکراسی پوشالی و دروغین خود را نشان دادند و بدون شک شکست نهایی از استکبار جهانی است و ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهد. این بانوی مبارز لبنانی گفت: برای آزادی قدس از شر اراذل و اوباشی مانند صهیونیست‌های شرور بهای سنگینی باید بدهیم و می‌دهیم و حماسه طوفان‌الاقصی ضعف و شکنندگی رژیم صهیونیستی را به وضوح نمایان کرد و به صورت عملی و قاطع نشان داد که رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت ضعیف‌تر است. در این همایش شرکت‌کنندگان از مردم غزه و جبهه مقاومت حمایت کردند. در هفته بسیج در استان یزد بیش از 2 هزار و 500 برنامه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/1bXcg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا