شماره 696گزیده مطالب

موضع آیت‌ا… جوادی آملی درباره طرح صیانت

گزیده مطالب شماره 696

حساب توئیتر منتسب به آیت‌ا… عبدا… جوادی آملی مطلبی درباره فضای مجازی منتشر کرد. به گزارش ایسنا، در این مطلب آمده است: «اگر واقعاً ما آدم‌های درستی باشیم ترسی نداریم که فضای مجازی چه چیزی را می‌خواهد منتشر کند. اگر کسی چیزهای دروغی را منتشر کرد، محاکمه بشود اما ما اگر با طهارت زندگی بکنیم، از دنیای مجازی باکی نیست.»

همچنین یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از طرح تقاضای مسکوت ماندن طرح صیانت خبر داد. بر اساس قانون آیین‌نامه داخلی مجلس 15 نفر از نمایندگان می‌توانند قبل از تأیید شورای نگهبان تقاضای لغو رسیدگی به طرح‌ها و لوایح طبق اصل 85 قانون اساسی را بدهند. جلیل رحیمی جهان‌آبادی در توئیتی نوشت: «طرح صیانت فضای مجازی غیرکارشناسی و چالش‌زاست، براساس تبصره 2 ماده 167 قانون آیین‌نامه داخلی، درخواست توقف رسیدگی در کمیسیون را ارائه نموده و آن را به صحن برمی‌گردانیم، بدان امید که با همراهی سایر نمایندگان محترم، طرح را مسکوت بگذاریم. اولویت کشور واکسن و مسأله معیشت است نه اینترنت.»

چند روز پیش نیز سید غنی نظری خانقاه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌و‌گو با ایرنا گفته بود: بزودی عده‌ای از نمایندگان براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، تقاضای مسکوت گذاشتن طرح صیانت را تقدیم هیأت رئیسه خواهند کرد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/iTicS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا