شماره 673گزیده مطالب

ملاقات مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با معاونان و مدیران کل ستادی وزارت آموزش و پرورش

گزیده مطالب شماره 673

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در سفر یک روزه خود به تهران در جلسه شورای معاونین وزارت حضور یافت و با معاونین وزیر و مدیران کل ستادی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، «محسن موحدی‌فرد» با حضور در وزارت آموزش و پرورش با معاونین وزیر و مدیران کل ستادی وزارت آموزش و پرورش دیدار و درخصوص مشکلات پیش‌روی آموزش و پرورش استان گفت‌وگو کرد. «موحدی‌فرد» دو چالش اصلی پیش‌روی استان را تامین اعتبار لازم جهت پرداخت معوقات نیروهای خرید خدمات آموزشی و همچنین معلمین حق‌التدریس نام برد و خواستار همراهی و حمایت مسئولین وزارت متبوع شد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در دیدار با «الهیار ترکمن» معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر و یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت، علی عسگری مدیرکل بودجه و مدیریت منابع وزارت و احمد کرمی ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی پیگیر معوقات و مسائل رفاهی و معیشتی خانه‌های معلم، تجهیزات مورد نیاز کلینیک رفاهی، درمانی و بیمه تکمیلی فرهنگیان استان شد. در دیدار مدیرکل با رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر مباحث مربوط به پیش‌دبستانی، دبستان، توجه به مناطق محروم، توسعه پوشش تحصیلی و اجرای بسته‌های تحولی مربوط به مقطع ابتدایی استان مطرح شد.

موحدی‌فرد در ادامه با «علیرضا کاظمی» معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و علی رمضانی مدیرکل اردوگاه‌ها، مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره نیز دیدار کرد و درخصوص مسائل فرهنگی، تربیتی، اردوگاه‌ها، نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی و همچنین کمبود سرانه پرورشی و اهمیت مسائل مشاوره‌ای مدارس مطالبی را ایراد نمود. در ادامه، دیدار با مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت، محمد محسن بیگی، مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی و محمد جعفری مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت نیز انجام و درباره طرح کوچ، مسائل بهداشت و سلامت دانش‌آموزان و تخصیص تجهیزات ورزشی به مدارس بحث و تبادل‌نظر شد. گفت‌وگو با علیرضا کمره‌ای معاون آموزش متوسطه و قول پیگیری بازسازی و نوسازی و تجهیز هنرستان‌ها از دیگر برنامه این دیدار بود. قابل ذکر است: «محسن موحدی‌فرد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در بدو انتصاب پیگیری امور مربوط به معلمان خرید خدمات آموزشی اعم از پرداخت حقوق و بیمه آن‌ها را در دستور کار خود قرار داد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/6ju1y

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا