شماره 619گزیده مطالب

مغزم تحمل نمی‌کرد فیلم همسر سعید امامی را ببینم

گزیده مطالب شماره 619

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ششم با دفاع از طرح مجلسی‌ها برای ممانعت از پخش اعترافات متهمان از صدا و سیما، نمونه‌ای از این اعترافات را روایت کرد.

حسین انصاری‌راد در گفت‌وگو با ایرنا، گفت: در جریان مجالس پنجم و ششم خود من از نزدیک شاهد نمونه‌ای از این اعترافات در رابطه با قتل‌های زنجیره‌ای بودم. در مجلس پنجم اعترافاتی از زبان همسر سعید امامی پخش شد که می‌گفت همراه همسرش به اسرائیل رفته بود و در آنجا توطئه قتل‌ها را سامان دادند. در این فیلم‌ها چند نفر دیگری را هم آوردند که با سبیل و در شمایل قاچاقچیان درباره این پرونده اعترافاتی کردند که بعداً فهمیدیم این بندگان خدا را مجبور به تراشیدن ریش و اعتراف کرده‌اند.

وی افزود: وقتی برحسب گزارش خود وزارت اطلاعات روشن شد که گروهی خودسر در خود این وزارتخانه مرتکب این جنایات شده‌اند، پرونده شکل دیگری پیدا کرد. انصاری‌راد ادامه داد: اما در دوران مجلس ششم، همسر سعید امامی آمد و گفت تحت شکنجه آن حرف‌های کذایی را زده و اقاریر او به هیچ وجه منطبق بر واقعیت نبوده است. این فیلم را در یکی از راهروهای مجلس پخش کردند و خود من سه‌بار آن را دیدم. یادم است وقتی فیلم به یک جای خاص می‌رسید، مغزم دیگر تحمل نمی‌کرد و نمی‌توانستم از شدت ناراحتی، ادامه آن را ببینم.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/blYDs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا