شماره 699گزیده مطالب

علاقه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

گزیده مطالب شماره 699

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا شما موسیقی گوش می‌دهید، گفت: بله موسیقی بخشی از سبک زندگی همه ما است، اغلب در ماشین گوش می‌کنم و حتی چندی پیش به‌دنبال یک موسیقی نوستالژیک از استاد قره‌باغی بودم که به سختی آن را پیدا کردم. البته خواننده‌های جوان ما نیز بسیار توانا و خلاق هستند.

اسماعیلی در مورد آخرین فیلمی که دیده بود، گفت: من فیلم زیاد می‌بینم، چون در صداوسیما هم مدیرکل نظارت بودم بسیار فیلم نگاه می‌کردم، البته سینما به خاطر اپیدمی کرونا با محدودیت‌ها و تعطیلی‌هایی همراه بود و سعی کردم در این شرایط سخت از طریق پلتفرم‌ها فیلم ببینم و آخرین فیلم‌سینمایی که دیدم فیلم آقای مجید مجیدی بود.

اسماعیلی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود از انیمیشن یا همان‌ پویانمایی هم حرف زد و گفت: من به همراه فرزندم انیمیشن هم نگاه می‌کنم و یکی از برنامه‌های ما در حوزه پویانمایی است و به‌دنبال تقویت و حمایت از این حوزه هستیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد رابطه خود با کتاب و شعر تصریح کرد: آخرین کتاب بنده هفته پیش برای چاپ آماده شد و با کمک مجموعه همکارانم در چاپ دانشگاه تهران کار به پیش رفته است، به حوزه شعر نیز علاقه‌مند هستم و حتی عموی بنده یکی از شاعران برجسته منطقه ما است و تندیس ایشان در میدان شهر نصب شده است.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/RhTSp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا