شماره 607گزیده مطالب

شورای عالی سیاستگذاری را به بهانه نقد، تضعیف نکنیم

گزیده مطالب شماره 607

گزیده
  • با ارزیابی‌های صورت گرفته و اصلاح برخی رویکردها، دور سوم شورای عالی اصلاح‌طلبان با هدف تقویت انسجام‌بخشی درون جبهه اصلاحات آغاز به کار کرد.

رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان با اشاره به ضرورت نقد عملکرد این شورا گفت: نباید نهادهای برآمده از شورای عالی اصلاح‌طلبان را به بهانه نقد عملکرد، تضعیف کرد؛ اگرچه همواره از نقد به منظور اصلاح استقبال کرده و می‌کنیم. به گزارش ایرنا، محمدرضا عارف در نشست مشترک رابطان استان‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مهم‌ترین هدف تشکیل این شورا را انسجام‌بخشی و وحدت درون جریان اصلاحات نامید و با بیان اینکه نتیجه تشکیل شورای عالی اصلاح‌طلبان را در سه انتخابات اخیر دیده‌ایم، افزود: شاید در مقطعی سقف آرزوی اصلاح‌طلبان این بود که با لیست حداقلی وارد انتخابات شوند ولی با محوریت شورای عالی اصلاح طلبان در انتخابات 94 و 96 مردم به لیست ارائه شده اعتماد کردند و باید قدر این اعتماد را بدانیم.

عارف با اشاره به ارزیابی عملکرد 2دوره شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، تأکید کرد: با ارزیابی‌های صورت گرفته و اصلاح برخی رویکردها، دور سوم شورای عالی اصلاح‌طلبان با هدف تقویت انسجام‌بخشی درون جبهه اصلاحات آغاز به کار کرد. وی با بیان اینکه تشکیل شورای عالی اصلاح‌طلبان صرفاً به خاطر انتخابات نیست به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: از همه اصلاح‌طلبان در سراسر کشور درخواست می‌کنم اجازه ندهند برخی مباحث و اظهارنظرها وحدت و همبستگی درون خانواده اصلاحات را تحت‌الشعاع قرار دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه انتظار است همه احزاب اصلاح‌طلب با مشارکت حداکثری، تلاش بالای خود را برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم به کار گیرند، بر ضرورت رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی از سوی مسئولان و کاندیداها تأکید کرد و افزود: توصیه من به متولیان برگزاری انتخابات این است که بدانند حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو بخصوص در شرایط فعلی کشور نظام را بیمه می‌کند به همین دلیل نباید به گونه‌ای عمل شود که یک جریان سیاسی با محدودیت در ارائه کاندیدا روبه‌رو شود.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/MHPUM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا