زبان درازشماره 774گزیده مطالب

رئیسی شوخی هم می‌کند؟

طنز شماره 774

جناب رئیسی! لطفا اول دسته گلی که بانوی اول به آب داد و یکی از دستاوردهای رژیم گذشته را با آب و تاب نقل کرد جمع کنید بعد که به خیر گذشت سه واژه منحوس لیبرالی و نئولیبرالی را به کشورهای انقلابی نسبت بدهید.

منظورم پیدا کردن مخرج مشترک بین ایران و انقلابیون‌ ناخداباور آمریکای لاتین است نه اشتباه نفرمایید ربطی به اربابی پوتین ندارد همان که حضرتعالی فرمودید: وجه مشترک بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین با ما (نعوذبالله) آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی، عدالت‌جویی و توجه به خواست مردم است.

اگر حضرت ابوالزوجه در خراسان بفهمد شما هم از سه واژه کفرآمیز غربی پسند (آزادی؛ عدالت؛ خواست مردم) گفتید به همان درختان دانشگاه هم سن استقلال آمریکا قسم؛ تکفیرتان می‌کند برادران تیم تبلیغ و تبین و در راس آنها؛ رفیق حسین شریعمتداری؛ می‌گویند منظور از آزادی این است که ‌(آیا می‌خواهند لخت شوند)!!! و مردم مگر قادر به تشخیص هستند که خواسته‌ای هم داشته باشند؟

در این میان سروش غیبی در گوشم گفت ای غافل! هنوز نفهمیدی که حضرت آیت‌ا… دکتر رئیسی با بقیه روسای جمهور تفاوت دارد هر کاری بکند عین صواب و دارای ثواب است حتی موارد کفرآمیز ذلت‌بار سراسر خسران (مذاکره؛ سازش؛ برجام) در دوران او با زمان آن شیخ دیپلمات خیلی تفاوت می‌کند خدا باید شانس بدهد که داده زیرا بدگویی از دهن او طیبات و زهر از دست وی نوشدارو است!!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/2pGVS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا