شماره 662گزیده مطالب

برگزاری مراسم قرعه‌کشی واحدهای پروژه 288 واحدی فرهنگیان یزد

گزیده مطالب شماره 662

در ظلّ توجهات و عنایات حضرت حق و مراحم ویژه حضرت مجتبی(ع) مجموعه 288 واحدی خانه‌های احداثی توسط شرکت تعاونی مسکن جامعه فرهنگیان یزد واقع در خیابان هجرت طی یک روند قانونی بین ثبت‌نام‌شدگان فرهنگی قرعه‌کشی به عمل آمد و قبل از آن رضا سلطان‌زاده از مؤسسان شرکت‌های مجتمع تولیدی و شرکت تعاونی آموزشی و تعاونی مسکن جامعه فرهنگیان یزد مواردی را به استحضار شرکت‌کنندگان رساند که ذیلاً ‌جهت اطلاع خوانندگان گرامی درج می‌گردد.

«بسم الله الرحمن الرحیم- به‌نام پروردگار یکتا که در سوره مبارکه نحل می‌فرماید: واللهُ جَعَلَ لَکُم مِن بیوتکم سَکَناً، خداوند خانه‌های شما را مکان آرامشتان قرار داده است و با تمسک به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرات معصومین صلوات‌الله علیهم اجمعین که به مسلمانان توصیه فرموده‌اند از روزی که در پی تهیه وجهی برای احداث خانه باشند دوست خدا شمرده می‌شوند. ضمن عرض سلام به یکایک خریداران محترم امروز یکشنبه بیستم مهرماه 1399 ساعت چهار بعدازظهر با حضور نمایندگان محترم ادارات کل تعاون و آموزش و پرورش استان و ناحیه یک و دو آموزش و پرورش یزد و نماینده هیات‌مدیره و بازرس شرکت تعاونی مسکن جامعه فرهنگیان یزد مراسم قرعه‌کشی واحدهای پروژه 288 واحدی را در مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع) آغاز می‌کنیم و حضور سروران مکرم آقایان سید حسن حیان، محمدعلی غنی، محمود سلیمیان، غلامحسین دبیری‌نژاد و حسین توکلی بهابادی را که در این چند روز با دقت و حوصله هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده‌اند گرامی می‌داریم.

امید است هریک از واحدهای 9 بلوک و در 8 طبقه مسکونی که به خریداران تعلق می‌گیرد خود و اعضای خانواده‌شان با سلامت و سعادت و خوشی و خرمی طی سالیان متمادی با آرامش در آن زندگی کنند. مدیران این شرکت پروردگار را شاکر و سپاسگزار هستند که توفیق عنایت فرمود تا برابر با ضوابط و مقررات با مناسب‌ترین قیمت و مصالح مرغوب و استانداردهای مطلوب و مورد قبول سازمان‌های ذی‌ربط واحدها را احداث و تکمیل و در نهایت در آینده نزدیک به خریداران تحویل نمایند بعد از انجام قرعه‌کشی به زودی بهای علی‌الحساب واحدها مشخص و درخواست می‌گردد متقاضیان حداکثر به مدت 3 ماه مبلغ مشخص شده را پرداخت نمایند در این صورت به خواست خداوند کریم تا پایان سال 1399 پروژه تکمیل و در اوایل سال 1400 به تدریج پس از تسویه حساب کامل برابر با ماده چهار قرارداد به صاحبان آن تحویل می‌گردد.

ضمنا تاکنون اسناد حسابداری شرکت مورد تایید حسابرسان رسمی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی قرار گرفته و مدیران تعاونی مسکن جامعه فرهنگیان یزد خود را پاسخگوی پرسش‌های کلیه خریداران می‌دانند و تکمیل و تحویل 949 واحد در سال‌های گذشته و اخیرا با احداث 288 واحد همه را از فضل پروردگار یکتا می‌دانند و بر سردر تمام مجتمع‌های مسکونی احداثی آیه شریفه «هذا من فضل ربی» را زینت‌بخش ساختمان‌ها قرار داده‌اند. به عنوان یک همکار کوچک وظیفه می‌دانم از طرف خود و اعضای محترم هیات‌مدیره و بازرسان از کلیه دست‌اندرکاران، کارگران، معماران، استادکاران، مهندسان و مسئولان ادارات و سازمان‌ها و مدیران و کارمندان بانک مسکن سپاسگزاری و توفیق بیشتر آنان را از پروردگار متعال مسألت نمایم. عزت شما خریداران ارجمند واحدها مستدام و واگذاری این آپارتمان‌ها بر شما مبارک باد. برمحمد وآل محمد صلوات.

قرعه کشی 288 واحدی فرهنگیان یزد

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/0PDyp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا