شماره 618گزیده مطالب

برخی در کشور دهه غارت و چپاول راه انداختند

گزیده مطالب شماره 618

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید با حضور در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، با آیت‌ا… جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار آیت‌ا… عبدا… جوادی آملی گفت: غافل شدن از غارت بیگانه و از اختلاس‌های نجومی، سبب شد تا عده‌ای از این فرصت برای غارت کشور استفاده کنند. به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید گفت: گرچه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود اما آن‌طور که باید در همه بخش‌ها این اصل، رعایت نشد و از فرهنگی بودن انقلاب، غفلت صورت گرفت.

وی ادامه داد: در کشور دهه‌های مختلف فرهنگی همچون دهه کرامت، دهه ولایت و امثالهم وجود دارد. وجود این دهه‌ها حفظ کردن یک بخش است، برخی در مقابل این دهه‌ها، دهه غارت و چپاول کشور را داشتند که از آنها غفلت شده بود. در این دیدار عارف با اشاره به دهه پنجم انقلاب اسلامی بر ضرورت آسیب‌شناسی دقیق عملکرد چهار دهه گذشته برای ارتقای کارآمدی نظام تأکید کرد و گفت: در بخش‌هایی از حوزه اداره کشور در دوره‌های مختلف ناکارآمدی دیده شد و باید به جای تصمیم‌گیری نیابتی با نشان دادن راه به جوانان در دهه پنجم انقلاب شاهد تحولات مدیریتی باشیم.

رئیس فراکسیون امید خاطرنشان کرد: بین نسل اول و نسل سوم انقلاب فاصله ایجاد شده است و در این بین نسل اولی‌ها کم کاری کرده‌اند. نقش علما و مراجع بزرگوار در دهه پنجم انقلاب اسلامی برای پویایی نظام بسیار مهم و تأثیر‌گذار است.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/4iq8Z

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا