شماره 651گزیده مطالب

دستگیری چند سلطان دیگر

گزیده مطالب شماره 651

«سلطان جعل مدرک» به دادگاه رسید
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به «هلدینگ آفتاب» که در حال حاضر بیش از 80 شاکی دارد، به ریاست قاضی سید هادی منصوری برگزار شد. متهم اصلی پرونده «هلدینگ آفتاب» امیررضا ثابت، معروف به سلطان جعل مدرک است که در نیمه بهمن‌ماه سال 1397 در مشهد دستگیر شد. امیررضا ثابت در 11 اسفند ماه سال 1394 طی تعهدی رسمی در دفتر ثبت اسناد متعهد می‌شود که به حوزه مرتبط با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ورود پیدا نکند. با وارد کردن شماره موبایل‌تان، حداکثر تا 24 ساعت درگاه شما آماده است. پرونده 35جلدی هلدینگ آفتاب بیش از پنج‌هزار و 800 صفحه و 15 متهم دارد که از اتهامات مطرح‌شده در آن می‌توان به مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای، اخلال در نظام اقتصادی از طریق فرار مالیاتی، پول‌شویی، مشارکت در جعل مدارک تحصیلی دانشگاه‌های خارجی و موسسات آموزش عالی، جعل مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مُهر تایید مدارک این وزارتخانه و نشر اکاذیب رایانه‌ای اشاره کرد.

دستگیری جاعل مهر و اسناد دفتر رهبری
جاعل مهر و اسناد رسمی دفتر رهبر معظم انقلاب دستگیر شد. ایسنا گزارش داد سربازان گمنام امام زمان(عج) در عملیاتی موفقیت‌آمیز جاعل مهر و اسناد رسمی دفتر رهبر معظم انقلاب را در شمال سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کردند.

سلطان قبر هم رونمایی شد!
علی علامه، مدیر گورستان ابن‌بابویه از مافیای قبر در تهران پرده برداشت. ایلنا نوشت؛ این فرد آقایی به نام «س.ح.ا» است که 40سال با نفوذ و ثروت خود و تایید اوقاف، دفن اموات در امامزاده‌های کل تهران و حرم امام را در انحصار دارد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/F369D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا