شماره 691گزیده مطالب

اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت یزد

گزیده مطالب شماره 691

ایسنا- یزد- آئین اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت به همت سازمان جهاد دانشگاهی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

آیت‌ا… «محمدرضا ناصری» در این مراسم که دوشنبه هفتم تیرماه با حضور روسای دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال‌احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده شهدای مدافع سلامت برگزار شد، کرونا را یک امتحان الهی خواند که مسئولان بهداشتی و کادر درمان و سلامت کشورمان عملکرد موفقی در جریان آن به نمایش گذاشتند.

وی گفت: درحالی که مدافعان سلامت در کشورمان می‌توانستند از بار سنگین مبارزه با این بیماری شانه خالی کنند ولی زینب‌وار ایستادند و بعضاً جان عزیز خود را نیز در این راه از دست دادند و این افتخار و عظمتی بس بزرگ برای آنها، خانواده‌هایشان و کشورمان است.

امام جمعه یزد با بیان این که فداکاری و ایثارگری شهدای مدافع سلامت هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، گفت: خداوند در قرآن کریم شهدا را زنده خوانده و برخلاف سایر مومنان که وعده پاداش بهشتی داده، پاداش آنها را نزد خود خوانده و این جایگاه عظیم و بزرگی است.وی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت خواست تا پاسدار این جایگاه و عزت باشند و ضمن این که قدردان این افتخار هستند، فرزندان شهدا را مطابق با تربیت دینی و اخلاق اسلامی پرورش دهند تا در آینده ذخایر ارزنده‌ای برای والدین خود و جامعه‌شان باشند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/WBIWE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا