شماره 706گزیده مطالب

اطلاعات حمله سایبری به مردم ارائه می‌شود

گزیده مطالب شماره 706

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه اطلاعات کاملی از حمله سایبری اخیر به سامانه هوشمند سوخت به دست آمده است، گفت که این اطلاعات در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب در عین حال با تأکید بر اینکه آنچه مربوط به سلامت، امنیت و رفاه مردم است باید در اختیار مردم قرار گیرد و مسئولان اطلاع‌رسانی بهنگام را وظیفه خود می‌دانند، درباره زمان اطلاع‌رسانی درباره جزئیات حمله سایبری اخیر گفت: اطلاعات کامل مربوط به داخلی یا خارجی بودن عوامل این رویداد به مردم ارائه خواهد شد. اما این اطلاعات باید جمع‌آوری شود و نهادهای مختلف امنیتی و پدافندی ذیربط این اطلاعات را با یکدیگر تبادل و نتیجه آن را تقدیم ملت کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه افزود: دشمن همواره در جهت اینکه بتواند به آسایش، رفاه و آرامش مردم ضربه بزند چنین اقداماتی می‌کند، اما هوشیاری و همراهی مردم و علاقه آنان به وطن و نظام سبب می‌شود که این اقدامات دشمن خنثی شود و پس از حمله سایبری اخیر به شبکه عرضه سوخت کشورمان نیز به‌رغم آنکه شایعات مختلفی منتشر شد، اما مردم نه فقط با هوشمندی به این شایعات توجه نکردند بلکه با صبر و حوصله بر آن فائق آمدند.

خطیب با اشاره به حرکت ارزنده رئیس جمهوری در حضور میدانی پس از وقوع این رویداد تصریح کرد: رئیس جمهوری با این حضور نشان داد که آسایش مردم و رفع مشکلات آنان برایش اهمیت دارد و همواره در این مسیر حرکت می‌کند تا آرامش مردم افزایش یابد و این دستاورد، گام دیگری برخاسته از انتخاب مردم است. او از نهادهای اجرایی و امنیتی به دلیل رفع سریع مشکلات ناشی از اختلال در عرضه سوخت قدردانی کرد و گفت: رسانه ملی نیز در این اتفاق با مردم همراهی کرد و نیز از رسانه‌های دیگر که به مردم اطلاع‌رسانی بهنگام کردند و جلوی سوء‌استفاده‌ها را گرفتند تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/OEoSV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا