شماره 726گزیده مطالب

کمک 750 میلیارد ریالی خیران حوزه سلامت یزد در دوران کرونا

گزیده مطالب شماره 726

مسوول سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به مشارکت خیران، موسسات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای عبور از بحران کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال گذشته، 75 میلیارد و 64 میلیون تومان به حوزه سلامت استان کمک شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، محمدحسن لطفی افزود: این مبلغ در توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات این بخش به کار گرفته شد. وی اظهار کرد: خیران حوزه سلامت همواره با تامین بخشی از هزینه‌های طرح‌های عمرانی، احداث و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، خریداری و تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و اهدای زمین، یاری‌گر دانشگاه علوم پزشکی یزد، سیستم بهداشت و درمان کشور و زمینه‌ساز ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه سلامت هستند.

لطفی ادامه داد: همچنین در سال گذشته خیران بیش از 706 میلیارد ریال در ساخت طرح‌های عمرانی و بیش از 205 میلیارد و 979 میلیون ریال در تجهیزات مشارکت داشتند. وی تصریح کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 176 خیر به حوزه سلامت استان یزد جذب شدند که از این تعداد 612 خیر در بیمارستان‌ها و 564 خیر در شبکه‌های بهداشتی– درمانی استان زمینه‌ساز رفع بسیاری از چالش‌های حوزه سلامت و خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم استان بودند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/Vyos3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا