تیتر یکشماره 604

شهید صدوقی لحظه‌ای دست از دفاع از انقلاب اسلامی برنداشت

تیتر یک شماره 604

امام جمعه موقت قم: ولایتمداری، مردمداری، اخلاص، تواضع، خدمتگزاری، شجاعت و ایستادگی تمام قامت در راستای دفاع از دین و انقلاب اسلامی از خصوصیات بارز شهید صدوقی و امام جمعه فقید یزد بود.

آیت‌ا… سید هاشم حسینی بوشهری سه‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌ا… محمد صدوقی امام جمعه سابق یزد و فرزند فقیدش حجت‌الاسلام محمدعلی صدوقی با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام از توطئه‌های مختلفی بهره گرفته و به رغم تلاش‌های زیاد شکست خورد، افزود: روحانیان همواره در کنار مردم بودند، با آنها زندگی کردند و در تمام مسائل همراه و شریک دردها و مسائل آنها بوده و هستند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با تداوم تهدیدها به خصوص تحریم‌های ظالمانه، مردم را از نظام و انقلاب اسلامی بدبین، ناراضی و جدا کنند و با ناامیدی که در جامعه به وجود می‌آورند، اهداف خود را در ضربه زدن به کشور انجام دهند در حالی که ملت و مسئولان با وحدت و هوشیاری تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه موقت قم به تحریم مقام معظم رهبری توسط آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: امروز به‌رغم تمام توطئه‌ها مردم و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یکپارچه در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با قدرت ایستاده‌اند و به مقاومت عزتمند و انقلابی خود تا پای جان ادامه می‌دهند. حسینی بوشهری تصریح کرد: این مقاومت مردم و مسئولان و حضور همگان در صحنه‌های انقلاب موجب شکست آمریکا و حامیان اوست و بدون شک کشور ما در سایه ولایت فقیه و دشمن‌شناسی به راه عزت، اقتدار و عظمت خود ادامه می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش عالمان دینی در طول تاریخ اسلام و شیعه اشاره کرد و برخی ویژگی‌های اخلاقی و دینی شهید صدوقی را برشمرد و گفت: این شهید والا مقام همواره در کنار امام راحل مطیع اوامر ایشان بود و لحظه‌ای دست از دفاع از انقلاب اسلامی برنداشت. حسینی بوشهری، ولایتمداری، مردمداری، اخلاص، تواضع، خدمتگزاری، شجاعت و ایستادگی تمام قامت در راستای دفاع از دین و انقلاب اسلامی را از خصوصیات بارز شهید صدوقی و امام جمعه فقید یزد ذکر کرد که می‌تواند الگویی برای مردم و جوانان باشد. شهید صدوقی(ره) در یازدهم تیرماه 1361 برابر دهم ماه رمضان توسط یکی از عوامل گروهک منافقین بعد از اقامه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل یزد به شهادت رسید.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/O6cXK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا