شماره 693گزیده مطالب

خدمت‌رسانی به مناطق محروم اولویت شوراهای شهر باشد

گزیده مطالب شماره 693

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم باید در اولویت اعضای شوراهای اسلامی شهر در دور جدید مسوولیت باشد.

به گزارش ایرنا، محمدصالح جوکار در دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حضور در این شورا یک فرصتی بسیار مغتنم برای خدمت به آحاد مردم است افزود: شیرینی حضور در شورای اسلامی شهر غیر از خدمت به مردم چیز دیگری نخواهد بود. وی ادامه داد: ممکن است در طول این چند سال اعضای شوراهای شهر با برخی حوادث تلخ و ناخوش‌آیند روبرو شوند و انتظارات، خواسته‌ها و مطالبات مردم و محدودیت‌های منابع و دسترسی‌های اعضا، عدم پاسخگویی به برخی از مطالبات که عمدتا به حق هم هست روبرو شوند ولی باید همه این سختی‌ها را با توکل به خدا و با هدف خدمت به مردم تحمل کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خیلی از مسوولان رای مردم را می‌گیرند ولی بر اساس رسالت و وظیفه عمل نمی‌کنند و به همین دلیل نارضایتی در بین مردم ایجاد می‌شود بنابراین باید همه در خدمت مردم و جامعه باشیم. جوکار خاطرنشان کرد: از اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر می‌خواهم که از رای مردم حراست و پاسداشت کنند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا این رای مردم به دو برابر و سه برابر افزایش پیدا کند و کسی از دست آنها در پایان دوره ناراضی نباشد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهیم و در طول چهار سال آینده با احیای سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته مشکلات موجود را برطرف کنیم. جوکار با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم مدام بگوییم گذشته این کار اشتباه را کرده و این کار درست را نکرده گفت: تا کجا می‌خواهیم این موارد را بگوییم، مسوولان باید به آینده نگاه داشته باشند و در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی، هنری و در مجموع تمام بخش‌ها با برنامه دقیق وارد شده و برای بهبود وضعیت تلاش کنیم.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/Vcx0P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا