شماره 640گزیده مطالب

تجلیل از همکاران عزیز و ارجمند مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع)

گزیده مطالب شماره 640

قبل از هر سخنی، حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی و روزه‌داری و انجام اعمالِ شایسته و پرهیز از محرمات، بر شما خواهران و برادران بزرگوار فرخنده باد. از پیشگاه خداوند کریم آرزومندیم که توفیق قرب و نزدیکی به خودش را با انجام اعمال خیر در این ماه مبارک به همهِ ما، عنایت فرماید. در تمامی ساعات و لحظات این ماه شریف بویژه در ایام و لیالی قدر، از تمام دوستان و همکاران ارجمند التماس دعای خیر داریم. از فعالیت‌های آموزشی همکاران ارجمند، در تمام مقاطع ابتدایی و دبیرستان و ارتباطِ تنگاتنگ با دانش‌آموزان و اولیای محترمشان آگاهیم و تلاش‌های بی‌وقفهِ شما را ارج می‌نهیم. این که گاه تا پاسی از شب پاسخگوی دانش‌آموزان و بعضاً اولیای آنان هستید قابل تقدیر و ستایش فراوان است.

بی‌شک آن لحظات شکوهمند و شورانگیزِ حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و ساعات یاددهی و یادگیری، خود ذوقی دیگر دارد و هنر معلمی با جلوه‌های ویژه و آداب تعلیم و تعلّم، هرگز و در هیچ شرایطی جایگزین ندارد. لیکن امروز به دلیل شرایط خاص و وضعیت به وجود آمده در کشور، به خاطر ویروس کرونا، ما را وامی‌دارد تا از این موقعیت پیش‌آمده، تا حد امکان به آموختن و یاد دادن بپردازیم و آموزش را معطّل نگذاریم و به وظیفه قانونی و اخلاقی و وجدانی خویش، پای‌بند باشیم. باشد که در این موقعیت استثنایی به فضل خدای بزرگ این بلیهِ پیش‌آمده، دفع و رفع گردد و علیرغم مشکلات موجود، فضای مجازی را مغتنم بدانیم و آنچه در توان داریم در طَبَق اخلاص نهیم که فرزندان معنوی ما یعنی دانش‌آموزان به کمک و مساعدت ما نیاز مبرم دارند. از پیشگاه حضرت حق، توفیق کلیه همکاران محترم را در آموزش هرچه بیشتر و بهتر دانش‌آموزان عزیز مسالت داریم.

همه ساله برابر سنت معهود سنواتی در چنین ایامی، دو مناسبت ما را در سالن اجتماعات مجتمع، گِردهم می‌آورد و دانش‌آموزان در همایش باشکوهی از معلمان خویش تجلیل می‌کردند. مناسبت اول، ضیافت ماه مبارک رمضان بود و مناسبت دوم ارج نهادن به مقام شامخ معلم. متاسفانه به دلیل شرایط خاص، این گردهمایی دوستانه فعلاً مقدور نیست امّا تکریم و گرامیداشت معمارِ بنای شخصیت دانش‌آموزان یعنی «معلم»، روز و ماه و سال نمی‌شناسد و همیشه و همه‌جا با گفتار و رفتار و کردار نیک باید از مقام و منزلت معلم تجلیل کرد. اعضای هیات‌مدیره وظیفه می‌دانند از زحمات یکایک همکاران گرامی اعم از خانم‌ها و آقایان معلمان، دبیران، مدیران، مربیان، معاونان، مشاوران، کارکنان خدماتی و تمام کسانی که به نوعی در خدمت فرهنگ و آموزش و پرورش این مجموعه هستند را ارج نهاده و از همت والایشان تشکر و قدردانی و سپاسگزاری نمایند.

از درگاه خداوند منان، خاضعانه استدعا داریم همه ما را شایسته قدردانی از کوشش‌های شما قرار دهد و سلامتی و شادکامی و تندرستی و حسن عاقبت و دوام عمر با عزّت به همگان عنایت فرماید. چنین باد.

با تشکر- هیات مدیره مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع)

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/lCOil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا