شماره 621گزیده مطالب

اعتدال‌ و‌ توسعه می‌تواند خودش را در جمع اصلاح‌طلبان تعریف کند

گزیده مطالب شماره 621

«باهنر بین جریان رادیکال راست و جریان معتدل گیر کرده است.» این توصیف عبدالواحد موسوی لاری، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز از دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین است.

موسوی لاری در گفت‌وگو با ایلنا گفت: احزاب اصولگرا مثل جامعه مدرسین، جامعه روحانیت و حزب مؤتلفه، یعنی اصولگرایان سنتی یک مسیری می‌روند، آقای باهنر و جامعه مهندسین هم که دل‌شان می‌خواهد به عنوان یک جریان اصولگرای صاحب‌نظر مطرح شوند، یک مسیر دیگر می‌روند. اما به دلیل اینکه عقبه، عِده‌ و عُده و پروپاگاندایی ندارند، مجبور هستند دست به دامان جریان تند اصولگرایی شوند.

وی گفت: آقای باهنر از یک طرف دوست دارد که به عنوان یک نیروی خردگرای معتدل مطرح شود و از طرف دیگر چون کلیه امکانات در اختیار رادیکال‌ها و تندروها قرار دارد، مجبور است برای هماهنگی و استفاده از آنها حرف‌هایی بزند که خوش‌شان بیایند. موسوی لاری در واکنش به اینکه شنیده شده حزب اعتدال و توسعه این دوره بنا دارد با علی لاریجانی کار کند و قصد حضور و همکاری با اصلاح‌طلبان را ندارد، گفت: نمی‌دانم این خبر صحت دارد یا نه، اما در این دوره به حزب اعتدال و توسعه هم گفته شده اگر می‌خواهید در لیست اصلاح‌طلبان نقشی داشته باشید از حالا باید حاضر شده و خودتان را در جمع تعریف کنید، بعد از بستن لیست و شروع شدن فعالیت‌ها عملاً فرصتی برای هماهنگی وجود ندارد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/Irdeg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا